I. Wniosek o wycenę kosztów certyfikacji
Przesłanie (pocztą, faksem, emailem) wypełnionego wniosku o wycenę kosztów certyfikacji jest niezbędne do przygotowania oferty.
II. Przygotowanie oferty i umowy
Na podstawie otrzymanych informacji sporządzana jest oferta, określająca czas trwania auditu, koszty certyfikacji. Po akceptacji oferty sporządzana jest umowa o świadczenie usług certyfikacyjnych.
III. Planowanie auditu
Po zaakceptowaniu oferty i podpisaniu umowy ustalany jest termin auditu certyfikacyjnego oraz sposobu przekazania dokumentacji systemu zarządzania funkcjonującej w Organizacji.
IV. Audit certyfikacyjny I etap – przegląd dokumentacji
Auditor wiodący przeprowadza ocenę dokumentacji systemu zarządzania Organizacji na zgodność z wymaganiami odpowiedniej normy, ocenę lokalizacji, określa zakres systemu zarządzania, procesów i lokalizacji, ocenia czy są planowane i realizowane audity wewnętrzne i przeglądy zarządzania oraz ocenia gotowość organizacji do II etapu auditu . Organizacja zostaje powiadomiona o wyniku tej oceny wraz z informacją o stwierdzonych spostrzeżeniach dotyczących spełnienia wymagań właściwej normy.
V. Audit certyfikacyjny II etap – ocena funkcjonowania systemu
Audit ten obejmuje sprawdzenie wszystkich kluczowych procesów zachodzących w auditowanej Organizacji objętych systemem zarządzania.
Po przeprowadzeniu auditu Organizacja otrzymuje pisemny raport z auditu zawierający obiektywną i niezależną opinię auditorów na temat auditowanego obszaru.
VI. Wydanie certyfikatu
W przypadku pozytywnego wyniku auditu i uzyskaniu rekomendacji wydawany jest certyfikat.
VII. Utrzymanie certyfikatu
Warunkiem utrzymania ważności certyfikatu jest przeprowadzanie minimum raz w roku auditów w nadzorze. Audity nadzoru przeprowadzane są w cyklu 12 miesięcznym licząc od ostatniego dnia 2 etapu auditu początkowej certyfikacji. Przed upływem ważności certyfikatu przeprowadzany jest audit ponownej certyfikacji.
Pobierz wniosek o wycenę kosztów certyfikacji systemu zarządzania (format DOC, format PDF)
W ramach ochrony prywatności osób biorących udział w szkoleniach oraz projektach doradczych realizowanych przez naszą firmę pragniemy poinformować:
Administratorem to znaczy podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest:
Assurance Service for Management Systems Sp. z o.o.
Z siedzibą w Krakowie przy ulicy Kalwaryjskiej 69
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja usług szkoleniowych i doradczych oraz czynności związanych z ewentualnym przygotowaniem ofert na powyższe usługi.
Podstawą prawną przetwarzania danych w ramach realizacji powyższego celu jest wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art.6.ust.1 punkt b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych).
W przypadku usług dofinansowanych ze środków UE Pani/Pana dane są przekazywane do instytucji zarządzającej programem dofinansowania. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi 3 lata lub w przypadku usług dofinansowanych ze środków UE, zgodnie z regulaminem dofinansowania.
W tym czasie ma Pani/Pan prawo do:
Jeżeli uzna Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane w sposób niewłaściwy lub niezgodny z celem podanym powyżej, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi odnośnie ich przetwarzania do organu nadzorczego (UODO).
Informujemy również, iż konsekwencją odmowy podania danych będzie brak możliwości realizacji usługi.